Andra advent

Vi bakade lussekatter hemma hos Emma och oj så mätt man blev av så mycket deg bullar..!
Vi bakade, som sagt. Åt, (lite för mycket, kanske), drack glögg och njöt mest av att bara umgås.
Tycker om mina tjejer. Mycket <3



Här nedan kan ni se Fridas konstverk,ska föreställa Pippi. Rätt likt faktiskt.
Emma gjorde ett "E" och Sofie en fläta, haha.
Jag själv gjorde ett "F" , men det blev så fult så den ska vi inte ens visa...


Efter julbaket och mys med tjejerna åkte vi hem, jag mot arenan och de andra hem.
Nu blir det beck resten av kvällen, mer orkar jag inte med idag... Man blir trött av att elefanta *host*

puss

Kommentarer
Postat av: Frida

Pippi huvudlös nu :(

2010-12-05 @ 21:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0