Bara jag och mina tankar

Här, tillsammans med mängder av ljus, Fridas sköna spellista, (tack fina vän! :)) och mina tankar har jag spenderat nu i badrummet, men det blev inte särskilt lång tid. Började plötsligt må illa och blev yr. Så gick upp ur badet och duschade.. Tanken var att jag skulle haft en mysig egen tid, bara där jag finns i centrum. Menmen, det får bli en annan gång :) ska ha en mysig kväll framför bonde söker fru, maria wern och julmust med mamma & pappa, inte så fel det heller!

Kom på innan att jag har ju rensat lite i klädkammaren, som blev så fin så! haha, okej nu ljög jag!
Men man kan gå in i den nu utan att få ångest i allafall och jag kan hitta mina kläder lättare.
Så för er som har en stökig klädkammare hemma, städa den. Du kan dels hitta massa nya kläder (som du glömt du hade) och du slipper ångesten.

Och till sist, ge er själv er egna tid. Där bara ni finns! Alla är värda lite "hemmaspa".

Kram




Kommentarer
Postat av: Linnea

vilken mysig blogg du har! :) kram

2010-12-15 @ 19:41:16
Postat av: Fanny

Tack Linnea! Hoppas du haft det bra i London!

2010-12-16 @ 08:03:28
URL: http://keilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0