dan före dan före dopparedagen

..Är det idag och gud vad jag slått in paket hela den här veckan! Måndag, tisdag och onsdag. Imorgon tar jag mig en ledig dag och träffar kusin Sara. Kul! Man hinner ju aldrig träffa kusinerna under skoldagar och annat så det ska bli kul att snacka lite skit och kolla läget.

Idag jobbade jag ju då också. Så stor jag och slår in paket och ska precis avsluta det jag håller på mig, tills en man säger till sin dotter: "Gå du fram där till damen så slår hon in åt dig!" DAMEN?!?! haha, jag bara flinade lite för mig själv åt hela grejen, men dam är väl att ta i liite va.. Eller?

Jaja, nu ska DAMEN, en trött sådan slänga sig i soffan framför en mycket bra tv-kväll! Det gillas!
Puss


Kommentarer
Postat av: <3

haha ja du vi börjar bli gamla nu vet du ;)

2010-12-30 @ 00:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0