förberedelser

Idag har jag tränat och flängt runt halva Halmstad med mina föräldrar! Mysigt att umgås, men det tog på krafterna..
Sen gick jag bort och träffade Emma och solade. Tack! :) Så nu är jag nästan redo att fira in det nya året. Bara lite små detaljer kvar.
Det jag har kvar att göra är:
  1. Stor städa HELA mitt rum och halvdant som det brukar bli
  2. Fixa förrätten som jag ska bjuda tjejerna på (vi har något var som vi ska göra)
  3. Vila, läsa bok, ladda!! :D
  4. Och sist dra på strumpbyxor, sminka mig, sätta på mig festblåsa
Nu ska jag fortsätta mysa framför tv:n med god choklad, läsk och eldsjälar.
Nu laddar vi inför nyår så den blir så kul som möjligt, ser alla möjligheter med det nya året som snart är hos oss, 2011 du är välkommen! Gott Nytt År!

Fridas fina, glittriga naglar, nyårsfin! (behövs dock inte, du är fin ändå<3)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0