förlåt

Tjena!
Förlåt för kass uppdatering. Men jag tröttnar ganska snabbt.. Hehe, fast nu gör jag ett nytt försök! :)
Jullov har aldrig kommit mer lägligt än i år och jag njuter så det är nästan pinsamt.. haha

På bilden är jag med mina nya örhängen jag fick av mamma i julklapp! Örhängen och ring från kenzas smycken. Otroligt fina. Ellerhur?!
Soffan och Frida kom förbi mig innan, vi åt sockerbulle och pratade igenom våra liv och pratade om vårt nyårsfirande (som jag tvunget vill ha planerat i minsta detalj), men det är bara för nyår är en speciell kväll och som bara är en gång om året. Därför. Vad ska ni göra på nyårsafton? Kanske festa och umgås med kompisar, eller bara vara hemma och mysa framför en film och kika utanför fönstret där smällare skjuts upp i skyn?

Idag, tisdag är det INGET bra på tv. Kanske dags att öppna min nya Greys Anatomy dvd som jag fick i julklapp. Hm, värt att tänka på.

Förresten, var er jul bra? Många fina julklappar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0