godmorgon

Jag sitter i soffan och kollar på nyhetsmorgon och väntar på Emma, som kommer hit för att åka bussen tillsammans med mig. Frida hoppar också på under färdens gång, så ser ni tre tjejer med jultema är det vi!
Haha, jag knäcker mig typ fullständigt åt mig själv. Ser nog rätt kul ut. På mig har jag brun pepparkaksklänning, vita strumpbyxor, bruna benvärmare och en brun mössa. Hahaha
Är det klassfest så är det! Kul ska det bli! :D
Nu kom Emma! :)

Kram


Här är en bild efter vi städat klädkammaren.. Glömde dock ta en förebild.
Dåligt av mig. Men som ni ser kan man i allafall gå på golvet utan att trampa på massa saker.

Kommentarer
Postat av: Lina

Fyra av fem toasters!

2010-12-16 @ 09:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0