Lagfest

Igår (fredag) var det lagfest i leikinsklubblokal! Trevligt att lära känna drotts damlag lite bättre!
Först åt vi mangochuttney kyckling som mamma hade lagat, det är min favvorätt! så jag var nöjd :)
Sen blev det lite musik quis och andra roliga lekar. Julklappsöppnande, jag fick ett ljus med polkagrisar runt. Juligt och fint! Sen hoppade vi upp och dansade, tog en massa bilder (hoppas ni inte lägger upp dom på facebook tjejer! :o :D)

Tusen tack för jag fick hänga på, det var festligt!
Nu är det bara att ladda om på nytt, för ikväll blir det party med min andra hälft, Emma, Sofie och Frida såklart!
Eller det hoppas jag i alla fall?! :D

Nu blir det jobb i någon timme.
puss


Lisa och jag



Danielle


Det skrattades en hel del


Carola och Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0