mörk och trist måndag

Ny skjorta från H&M, linne, jeansleggins, ett halsband från london, bestod måndagsoutfiten av idag.
Skön och slapp dag i skolan, som bestod av samhälle där jag ärligt talat inte förstår mig på lektionerna.
Som sedan följdes av social omsorg och film, "When a man loves a women" så vi slapp gå på hälsopeddan (hälsopedagogik) också. skönt! Sen gick klassen hem med leende på läpparna och jag deppig för jag hade turism kvar :( men det gick snabbt! Lämnade in mitt arbete idag, vilket betyder att jag är färdig med den kursen!! yeah!
Vid 14.00 kom pappa och hämtade mig för ett besök hos doktorn, glada nyheter. Hålet på trumhinnan var borta.

Sen hem, och nöta in all psykologi för på onsdag är det prov. Och på fredag har vi prov i medicinsk Grundkurs, så jävla mycket nu att jag tror jag avlider. :o



Tände lite ljus, julmust och skolböckerna är taggade - inte jag
Här spenderar jag min kväll ikväll.. Jätte uppmuntrande, verkligen.





Våra vänners liv kl. 21.00. Något ljus i allt mörker iaf. :)

Juste, plugg var det!

Kommentarer
Postat av: Lina

Varför berättade du inte om trumhinnan för mig? :,(

2010-12-06 @ 22:21:11
Postat av: Fanny

glömde det, som tur var såg allt ok ut! skönt.

2010-12-07 @ 22:07:25
URL: http://keilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0