Nike skor


Vad tycker ni om dessa skor? Skor från Nike är det, rätt tuffa tycker jag. Men är lite kluven. Kan inte bestämma mig..

Slått in julklapp efter julklapp idag och till och med sagt "God Jul". Kändes knasigt och tidigt, men äsch!
Trots jag fick sova till 9.30 idag var det inte roligt att gå upp vill jag erkänna. haha, det är precis som om kroppen vill ha en-två dagar i veckan att sova ut på. men icke! det var bara att hoppa upp ur den varma sängen, på med kläder och frukost i magen och iväg till Team Sportia. När man väl är där är det rätt kul, lite tjatigt innan man väl kommit dit.. hehe!

Vad händer i Halmstad ikväll?
Frida och jag är sugna på att hitta på något skoj, så hoppas på det blir något som händer iaf..
Vi får se vart kvällen tar oss... Vad ska ni göra?

Nu ska jag bada.
Puss

Kommentarer
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

tyckte de såg tuffa och bekväma ut!



sv: vad roligt! tack så mycket, gullig du är!

kram!



2010-12-05 @ 09:34:45
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Fanny

Å, tack!! När jag såg att du kommenterat blev jag superglad!

Ha det bra!



Kram

2010-12-06 @ 09:07:39
URL: http://keilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0