Nyårsklänning

Hejhej hemskt mycket hej.
Tisdag idag, tråkig och trög tisdag. Kändes som om den aldrig tog slut :o
Vet inte om jag nämnt det tidigare, annars gör jag det igen: vi har så jäkla mycket denna veckan alltså.
helt sjukt! prov imorgon och tro det eller ej, jag har pluggat.. Så känner jag att jag inte klarar det imorgon får jag
ta det muntligt, för här satsas högt! ojojoj...

Nu till det inlägget var avsett för!
Köpte en klänning inne på BikBok idag (som jag knappast är ensam om)
Hur som helst, enligt mig var den cute! Kanske blivande nyårsklänning, vi får se..

Förresten, lägg en kommentar om vad ni tyckte om klänningen, ris eller ros?

Nu ska jag se till så syrran kommer in på skype, så vi får ha lite tjejsnack och skvaller!
Puss


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vad fin! Nyår, ja det tycker jag!

2010-12-07 @ 23:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0