Onsdag, halva veckan avklarad

Sitter i datasalen med några tjejer från klassen, lyssnar på musik, snackar skit och njuter av årets allra sista håltimma, (inte för vi haft så många, men ändå). Så skönt det känns. Nu är det bara att ladda upp nya batterier och välkomna 2011!

Idag efter skolan ska jag snabbt ta bussen in till stan, för att träffa Frida och göra några ärenden, ska dels köpa julklapp för 20:-, till klassens julfest imorgon. Vad fasen ska jag köpa? Har ni något tips?
Men först har vi årets sista idrottslektion. Ryktet säger att vi ska dansa runt julgranen. Hm.  

Ha en fortsatt bra dag!
Kram

Haha, en festlig bild på mig och sofie! :D
Först och främst, så har jag min kära vän Sofie att tacka för hjälpen med bloggen! Så bra den blev! Tusen tack för hjälpen! <3  Onsdag idag, inte en särskilt lång dag i skolan, som endast bestod av svenska prov. usch :|  Tog bussen in till stan med Soffan (bloggskaparen) och Emma, käkade, pluggade och en snabbrunda på stan innan jag begav mig till gymmet och spinning. Jag älskar att träna, men idag var det fan bara pest och pina alltså.... MEN jag gjorde det.    Nu ska jag krypa ner i den varma, goa sängen. Lång skoldag imorgon!  Blir mer uppdatering då ;)    Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0