sitter jämt med plugget

En bild frrån Göteborg kommer här. Saknar den fina staden och min syster som jag tillbringade tiden med där <3

Några tårar senare, några utbytta ord med mamma och pappa och lite tv-tid senare känns det fortafarande lika förfärligt och vidrigt. men jag ska ta tag i mitt liv imorgon. inte nu.

..Som rubriken säger, jag sitter jämt med skolböckerna och plugget..!
Idag hade vi psykologi prov, och det gick väl som det gick. Men måste hoppas på det bästa iaf!
Efter skolan vid 15 tog jag bussen in till stan och fikade med Sofie & Emma, kul! Vi behövde nog alla ett break från plugget, tror jag :)
På fredag har vi prov i medicin. Känns inte bra, alls förtillfället. Men men!

Nu- Maria Wern och sedan sova gott tidigt.
Puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Bästa helgen i GBG!

2010-12-14 @ 20:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0