Söndag

Tjenare!

Ååh, Frida, den fina förgyllde just min kväll genom att berätta att hon tänker skaffa max-kort efter jul.
Vad betyder det då? Jo att vi kan träna tillsammans hur ofta och mycket vi vill! Såå bra.

Hur är läget med er idag då? Söndagströtta eller?
Haha, det är jag kan jag tala om.. Eller jag blev nu.

Tjejerna var ju hos mig igår, vi spelade spel, skrattade som aldrig förr, dansade och ja behöver jag säga mer?
En rolig kväll helt enkelt. Fast med mina grymma tjejer blir det aldrig tråkigt!

Idag, jobb 11-16, rätt okej faktiskt när man väl är där och tiden går snabbt. Snart dax för lön! :) (y)

Nu börjar snart Beck, om 40 minuter.. Dom är väldigt bra, Beck filmerna.
Sen skola imorgon 8.10-15.00. Kul att jag har håltimma när klassen redan har slutat .. Fan :s

Här är en bild på mig och Jill (min handledares ena häst!) Jag är lite rädd för hästar, men inte den här.
Så snäll så.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0