söndagens påhitt

Hej!
Trevligt att råkas! :) Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering, men jag har mina ursäkter, mycket att göra helt enkelt!
Har dock lugnat ner sig lite nu. hehe.. Det är jobbigt att ha jullov ;)

Igår var det lilljulafton här hemma, kusiner och släkt var här och vi umgicks i flera timmar faktiskt. Vi spelade spel, körde julklappsleken, åt god julmat som alla hade bidragit till. Jag själv bjöd på dessert, kladdkaka. MUMS!

Idag har jag kört ett race i gymmet och sedan åt jag god lax med mamma & pappa. Fan, äter är ju det enda jag gör!?
Var på kalas hos kusinen innan också, han fyllde 9år! Stor kille. Jag kände mig gammal, eller liten rättare sagt igen, lekte med lego, spelade guitar hero och spenderade någon timme med kusin som blivit alldeles för stor, alldeles för snabbt. Menmen. Mysigt var det!

Nu ska jag nog somna gott framför en film, tror jag. Jobbar imorgon 11-17.30. På kvällen blir det handboll!
Godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0