time to sleep


Nu är det snart dags att kura ner sig i sängen.. Kanske till en mysig film, eller inte de nej.. Känner jag mig själv kommer jag väl hinna somna innan jag lägger huvudet på kudden :d skönt att sova!

Idag, måndag har jag varit i skolan nästan hela dagen. Började 8.10 med film. Rätt skön start på en vecka.
Det är inte så mycket som händer i skolan just nu.. Vi slutar och går på jullov på fredag, ska bli väääldigt skönt kan jag tala om. Nästa vecka, v. 51 hade jag tänkt att vara på mammas jobb och tjäna ihop lite pengar.. Kan behövas känner jag :s. Förstår inte vart alla stålar tagit vägen, hehe neråå. Lite finns där, men rätt skönt att få något annat att tänka på också! Så, så får det minsann bli.

Imorgon, börjar vi 10.40. Den sovmorgonen ska jag spendera med matteboken, sådär poppis..! menmen.
Sen på kvällen blir det träning (tror & hoppas jag) och kanske körning med pappa.

Dags att sova, som sagt..
Ha det gott!
Kram


På bild är jag med min syster i Stockholm för ett tag sen

Kommentarer
Postat av: Lina

Mjau mjau!

2010-12-14 @ 15:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0