kort måndag

Hej på er! Glad alla hjärtans dag! Haft en bra dag hittils? Det har jag. Förrutom att jag råkade sova till 7.30 och vi skulle ha prov 8.10. Bra gjort av mig.. eller inte.
Väl i skolan, gjorde provet gick därifrån något fundersam om vad man kunde skrivit på den dära frågan istället för det och vad man kunde lagt till där osv.. haha jag är alltid sån! Hoppas på att det gick bra.
Ser jag trött ut idag, tycker ni? Min kära vän Frida tyckte det.. "Fan, Fanny är du trött idag eller?" sa hon.. hahaha :D
Kan bero på att jag körde en sminkfri dag idag iof.

Min helg var super bra! I fredags var jag med Frida och Angelica och tränade sedan käkade vi pizza! mums.  På lördagen var jag i skolan på öppet hus, sen med Frida och Angelica på kårhuset på en konsert. SÅ bra och SÅ kul! Sedan hade jag sovsällskap den natten, mysigt värre. Kommer leva på timmarna den kvällen länge, länge nu!! I söndags pluggade jag mest hela dagen, tränade med Frida på kvällen. Nice!
Hur har er helg varit?



Kommentarer
Postat av: Frida

Har du redan glömt att vi var och åt pizza i fredags? och sedan fikade ? du var inte hemma och slappade :J :)

2011-02-14 @ 19:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0