lugg

Godmorgon!
Jag klippte lugg och ja, jag blev nöjd! Jag har ju långt ifrån vant mig vid det men kommer jag göra så småningom.
Sen är det kul med lite förrändring ibland också, och det kommer säkerligen inte ta lång tid innan jag envisas med att peta håret bakom öronen igen, haha..

Vad händer idag? Jo, idag ska jag umgås med min mamma lite.. Gå på stan och ha det mysigt. Lämna in min lånemobil som inte funkar (!!) Så jävla tjatigt, nu tvingas jag gå in i buktiken, lämna tillbaka lånemobilen som jag lånat för att min Iphone är på lagning, armbåga mig bland att folk som ständigt står där inne. ÅH!! Jag blir så trött. Varför kan saker och ting inte bara fungera? Speciellt en lånemobil, som inte ens är min... Jag blir trött. SÅ TRÖTT.
MEN, det är fredag idag och då ska vi inte klaga! Skolan börjar dock igen på måndag efter en veckas lov. Det suger.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe!
Ha en bra dag.

Vad tycker ni om frillan? Hiss eller diss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0