mysig torsdag

Tjaaa!

Här var det tomt och tråkigt, som det kan bli..
Jag har haft en mysig torsdag, träffat fina över en kaffe och lite skit snack. Gick till ungdomsmottagningen, (helt i onödan för det hade tydligen skett ett missförstånd med datumen). Ska dit på måndag igen!
Sen cyklade jag hem i kylan, det är sjukt kallt ute om ni inte redan känt det idag!!
Ska klippa mig senare, lite övningskörning ut till frisören. Toppen!

Nu frågar jag här också (precis som på facebook). Ska jag klippa lugg eller inte, tycker ni?! Kan inte bestämma mig. Tycker det är super fint, men ändå kan jag inte riktigt bestämma om jag är sugen på att ha det. Vill ha lite förrändring nu, men är samtidigt världens största fegis när det gäller frissan. Haha.. Livet är hårt!
Snälla, snälla, kan ni inte kommentera och skriva vad ni tycker..?

ÅÅÅÅH, jag vet inte hur jag ska göra med mitt hår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0