annorlunda idrottslektion

Ja, herregud! Idag fick OPH09 vara med om en annorlunda idrottslektion. Frida och jag höll i idrotten och det var roligt och spännande. Att bestämma över vad alla ska göra och så var coot. Vi körde stafett och core/MRL. Mage, rumpa, lår. Jag tycker ju om att köra det passet på gymmet så det passade bra.

Såg klart den filmen vi började se igår också, "Tristan och Isolde" , på svenskan, mycket bra och spännande film!
Lipsill som jag är rann det någon tår ner för kinden också...

Efter skolan och väl inne i stan satte jag mig på biblans café med Soffan och drack kaffe. Pratade, pratade och pratade ännu lite mer. Vi pratade om att resa på solsemester. Massa sol, bad och värme. Fan vad sugen jag blev på att dra härifrån.. Bara två problem kvar sen, skrapa ihop lite pengar och helst vinna på triss och övertala föräldrarna. Hm...

Trött Fanny. Måste nana tidigt ikväll!


Men lite glad också såklart! Snart helg och ett hus för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0