äntligen

..Tar jag mig några minuter och skriver några rader. Det hinner lätt komma massa annat i vägen och sådär..
Nu ikväll har jag tränat core/spinning på Actic. Det är alltså 30 min core och 45 min spinning och nu efteråt känns det såklart ashärligt och man är så nöjd! Men under tiden, var det så jag bara ville dö typ. Haha! Men det är kul, jag älskar att träna, att röra på mig och blir svettig. Då har man gjort nytta. Börja träna, alla där ute! Man behöver inte sträva mot att bli muskulös eller gå ner i vikt. Man kan som jag, sträva mot att må bra. :)

Ska slänga i mig käk nu. Sen kila ner till Hemmakväll och möta upp Sofie för att ha lite film- och myskväll. Kanske att Emma och Viktor kommer senare. Kul!!



Nyduschad och fräsch efter 75min pass! Rufsigt hår och inga rediga kläder. Menmen..


Nu ska jag käka. Är svinhungrig!!

p.s. Lägger upp några bilder på vad som är nytt i garderoben imorgon. LOVAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0