fredag och helg

Hejhejhej hemskt mycket hej :)
Hur mår ni? Vad gör ni idag? Det är fredag vilket jag njuter av till fullo, väldigt skönt må jag säga.
Dessutom är jag ledig från skolan idag då vi bara har en lektion på fredagar och vi fick en hemuppgift att göra , så den har jag gjort klart. Bara finslipningen kvar! Så lite nytta har jag gjort iaf. Sen har jag ringt ett samtal också, som kan leda till något bra och något som jag brinner för, verkligen kul om det blir som jag hoppas på!!

Nu har jag precis fått i mig lite käk, färdigrätt fick duga idag.
Ska kila ner på stan så småning om och möta upp Rebecca för lite fika och bara prata :) Mys!

Såhär ser jag ut, stor, militärgrön slapp tröja och svara jeans.


Kommentarer
Postat av: soffan

fina vän!! :)

2011-01-14 @ 22:05:00
Postat av: fanny

<3

2011-01-15 @ 09:56:28
URL: http://keilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0