hej skolan, trevligt det var att träffas idag....

Ja, otroligt trevlig dejt med dig skolan idag.
Vi började 8.10 med samhällskunskap som inte var särskilt ansträngande, men det är så det ska va! Mjukstart gillas starkt! Sen hade vi Människan socialt och kulturellt, interessant ämne, tycker jag. Ann, vår lärare i det ämnet är min favvislärare! :) (nej, det är inget fjäsk utan bara sanning. så de så! ;))
Sen efter det hade vi lunch, tyvärr glömde jag ta foto på "dagens lunch" som jag gör med "dagens outfit" hahaha.
Var ändå inget att se. Vi fick julmat idag(?!) Prinskorvar, köttbullar, janssons frestelse med mera...

Idag hade jag på mig mina fina, sköna byxor från Bikbok som är höga i midjan.
Vanligt vitt linne, svart kofta och mobilväskan. Lite slappt och ledigt, skönt!

Om en timme springer jag ner till gymmet och byter om och gör mig redo för spinning i 55minuter.
Sedan kommer Frida och gör mig sällskap på MRL! (mage, rumpa, lår)
Aktiv dag! Visstja. Var på stan också efter skolan och köpte hem dessa byxorna nedan + två bhar!





Kaffe är ett måste i mitt liv! Druckit det sen jag var typ fem. Japp, gula tänder har jag fått också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0