saknat mig?

Hejsan!
Fick ett sms av favvo Frida, där det stod: "Vafan har hänt med din blogg?" Haha, ja det kan man undra.
Finns inget bra svar på den frågan, eller jo jag har ju plugget att tänka på jämt, (inte mycket iof). Tränar vid minsta lilla tillfälle jag får över. Det är en drog kan man säga, en bra sådan oftast.

Hur mår ni, en snöig och slaskig lördag som denna? :D
Jag mår toppen, ska ut och käka ikväll. Sen möta upp några tjejer för lite festligheter förmodligen :)
Och till den ständiga frågan: vad ska man ha på sig ikväll då? Får misshandla garderoben lite och se om jag kan hitta något som duger.

Nu dags för en varm dusch.
Så snyggt man poserar i svettiga träningskläder. Håret är ju i en enda röra också, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0