tack världens bästa sofie

Hej och tack till dig, Sofie eller Soffan som vi brukar kalla dig ;) Det gick inte att uppdatera och lägga upp bilder här innan. Men nu ska det nog funka, hoppas jag!:)

Idag har jag inte gjort så mycket. Mormor och morfar kom hit innan och käkade. Efter det gick jag till gymmet och körde gärnet! Jag älskar verkligen att röra på mig och hålla igång så mycket jag bara kan och orkar. Dock får vi se hur mycket det hinns med nu i och med skolan och kompisar osv..
Nu kanske det låter på mig som att jag tycker det är jobbigt och besvärligt att träffa alla mina fina och världens bästa vänner. Så är det alltså inte, såklart! Älskar att träffas och ta en fika, eller shoppa eller partaja eller vad som helst. Tiden ska bara räcka till också.

Igår var jag hos Pauline med Oskar och Oskar :) Paulines kille heter Oskar och hans kompis heter också Oskar :) Vi spelade spel, käkade pizza och jag och Oskar blev väl lite mer bekanta med varandra iaf! Det var kul! Jag har inget emot att umgås med en tjej/kille själv, men det blir oftast mer stoj och stim med flera!


Dessa är tagna igår när vi kom hem från Ullared i fredags.
Jag köpte inte så värst mycket, men ändå blev det lite för dyrt kanske..

Köpte lite ramar, tre till Frida och några till mig själv också. Ska försöka få upp lite på väggarna här, så det ser lite roligare ut i mitt rum.

Vi tog en paus i shoppingen och tog en kaffe

Tvekade på att lägga upp den sista bilden.. hahaha
jag tycker om barbapappa. Har till och med en handduk med dessa sötnosar!

Nu ska jag byta sängkläder i min säng ;)
Sen slänger man väl sig i soffan och förbereder sig mentalt för skolan imorgon :S Känns kul att gå dit... Eller inte!

Är det något bra på tv ikväll förresten?! Någon som vet tro..?

Ha det bra.
Kram

Kommentarer
Postat av: Soffan

Älskar dig fina vän :*

2011-01-09 @ 21:49:32
Postat av: Fanny

Fanny älskar Soffan :)

2011-01-10 @ 21:00:43
URL: http://keilo.blogg.se/
Postat av: Fanny

Fanny älskar Soffan :)

2011-01-10 @ 21:00:50
URL: http://keilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0