take me back to this place

Det är något fel på min dator... Nu går det inte att ladda upp bilder heller, eller jo men då är an tvungen att vänta typ 53 år innan den laddas upp. Sånt orkar jag inte med nu!

Det jag ville säga var att jag vill tillbaka till Grekland igen. Så som ni kan se nedan låg jag nästan hela tiden när vi var där. Så jävla efterlängtat! Tjejer, girlpower, eller vad man nu ska kalla oss, kan vi inte dra iväg på solsemester tillsammans snart? :)

Körde spinning och MRL idag och i mitten av spinningpasset var jag påväg att ge upp. Men icke! Om jag satt kvar på den förbannade cykeln skulle jag få ta en bit sockerkaka ikväll. Jag satt kvar så jag vet vad som väntar där nere ;) YES!

Om 20 minuter startar sista delen av "Drottningoffret på tv, måste se hur det slutar nu när jag följt det..
Imorgon har OPH09 sovmorgon, ja till 9.10 eller nåt iaf och det är sovmorgon för mig! Haha..

Kram
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0