tisdag 11 januari 2011

Godmorgon!
Sovit gott? Det har jag gjort, men ändå var det svårt att ta sig upp ur den stora, varma, mjuka sängen..
Sova kan man göra när man är gammal ;)
Idag har inte så lång skodag. Hemma vid halv tre tre någon gång. Skönt!
Ikväll ska jag förmodligen träna med Frida, AE-Dance på Actic. Det är massor med folk och lång kö till alla pass så det är rätt svårt att komma med... Men nu stod jag på fjärde plats. Hoppas!

Såhär ser jag ut idag. Ledsen för dålig bild.
Men har de nya byxorna från bikbok! Super sköna är dom! :)





Nu ska jag snart springa till bussen.
Ha en bra tisdag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Snygg outfit!

2011-01-11 @ 08:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0