torsdag 6 januari 2011

Torsdag kväll och här sitter jag.. Vad ska man göra ikväll? Hm..
Vad gör ni ikväll?
Tror jag ska börja packa lite inför morgondagen nu, som består av simning på Sannarpsbadet med Moffi (morfar), haha! Sen går bilen mot Ullared med mamma och pappa. Och sist så kör vi inom Sandra, min kusin som fyller 25! Grattis i förskott! :)

Att simma imorgon ska bli rätt skönt, faktiskt. Jag gillar inte det egentligen. Gå runt där i bara bikini/baddräkt och se ut som en dränkt katt, haha. Men det är bara att bita ihop och le.
Hade även tänkt att unna mig lite ansiktsmask i bastun. Och att bubbla i bubbelpoolen, är inte heller fel ;)

Jisses! På måndag börjar skolan igen!! :(
Neeej, vad tråkigt. Inte tråkigt att träffa alla omvårdnads kompisar dock, utan att plugga och ha mängder av prov. Men det kommer gå bra, för jag kan, jag vill och jag orkar! :)

Nu ska jag som sagt, packa ner min barbarahandduk (en av många julklappar), bikini och hänglås. Det måste man väl ha på badhuset numera,va?

Ha en mysig kväll!
Kram

Gammal bild på mig. Så tjock jag ser ut att vara där. Ops!

Kommentarer
Postat av: Lini

Ska ni till Ullared :,(

2011-01-07 @ 09:15:23
Postat av: Tove

haha, jättesöt bild ju :D

2011-01-16 @ 14:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0