uppladdning

Tja!
Laddar upp inför träning som börjar klockan 17-17.55. Frida och jag ska köra AE-dance idag. Vi har aldrig testat det, spännande :)
Skolan idag gick bra. Hade samhäll först där vi fick en individuell uppgift, hann göra halva sen hade vi svenska där vi kollade på filmen "Triste och Isolde" tror jag den hette... Sen hade vi lunch och sedan psykologi där jag fortsatte med uppgiften som jag började på på  morgonen, (vi har samma lärare i samhäll och psykologi).
Jenny, vår lärare sa att jag hade fina kläder på mig idag. Hehe, det gjorde min dag lite.
Hur ofta säger lärare till en att man är fin?! :) Tack igen!

Såhär taggad vad jag imorse på att springa till bussen mot skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0